12 Şubat 2015 Perşembe

Olpesido'ya Masallar


Şubat ayı benim için güzelliklerle birlikte geldi ve bunlardan en heyecan verici olanı ise Oğuz Demir'in resim sergisinde masal anlatacak olmam. Oğuz Demir'i ve çalışmalarını merak edenler internet sitesinden resimlere bir göz atabilir. Sergi 14 Mart'a kadar E.Ü Atatürk Kültür Merkezi'nde  ziyaret edilebilir.
Oğuz Hoca'nın yeri bizde her zaman ayrıdır hem insan olarak hem de bir ressam olarak (resimlerini gördüğünüzde ne demek istediğimi anlayacaksınız). Resimlere bakarken içinde kaybolup gidiyorsunuz, bir resmi bir günde bitirebilmeniz mümkün değil, saatlerce başından ayrılmak da yetmez sanırım. Ben dört kez gezdim, internetten de bakıyorum resimlere ve hala bitirebilmiş değilim. Her resmin ayrı bir hikayesi var, hepsinin bir duygusu, bir ifadesi var.

Oğuz Hoca'nın AKM'de sergi açacağını duyunca ona sergide masal fikrini götürdük, bir de masal akşamına davet etmiştik (Ahmet ve ben)(Ahmet'i bir önceki yazıdan bilenler bilir). Oğuz Hoca da bizi kırmadı ve geldi, o günden sonra da sergide masal anlaşmamızı yaptık, sergi açılışında oradaydım ve insan o resimlere baktığında, onlar zaten her şeyi anlatıyor ben ne anlatacağım diye düşünür, düşündü, ben yani.
Bir kaç buluşmadan sonra masallarımız ve konseptimiz belirlendi. 20 Şubat saat 20.30'da AKM(Konak) de Olpesido'ya Masallar anlatılacak. O gün geldiğinizde sürpriz bir haber daha olacak, onu da o güne saklıyorum. Ben bu proje için çok heyecanlıyım, iyi olacağına inanıyorum. Umarım dinleyenler ve sergiyi gezenler de severler.
Size kıyak olarak bir kaç resim koyuyorum
Resimler olpesido.com 'dan alınmıştır




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siyahlı Kadın, Deniz Kızı ve Sis

Masal anlatmak ve masal anlatıcılığı atölyesi düzenlemek için geçtiğimiz hafta Ankara’daydım. Ankara Devlet Tiyatrosu’nda Susan Hi...