2 Mart 2015 Pazartesi

Fuarda Kadın Masalları


8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar gününde masallarımla fuarda olacağım. İzmir Üniversiteleri Platformu Kadın Araştırma Merkezleri Operasyon Grubu'nun standında ben de Düş Zamanı Masalcısı olarak kadın masalları anlatacağım .
8 Mart Pazar günü 13:00 - 15:00 - 17:00 olmak üzere üç oturum olarak gerçekleşecek etkinlik ve her oturumda farklı bir masal anlatacağım. Aynı zamanda bütün gün oradayım, sohbet etmek için, masal kartları ve çanta almak için ve diğer standları gezmek için beklerim. Beni bu güzel organizasyona dahil ettiği için Dokuz Eylül Üniversitesi'nden hocam Özlem Belkıs'a da çok teşekkür ederim.
Benim için fuarda masal anlatmak ilginç bir deneyim olacak, masal yolunda farklı mekanlarda anlattıkça daha da geliştiğimi hissediyorum ve masal mekan ilişkisini daha çok kavrıyorum. Masalların hepimizi iyileştirmesi umuduyla....
Desem'deki diğer etkinlikler için tık tık
Ayrıca Desem'deki konferansı ve sergiyi kaçırmamanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siyahlı Kadın, Deniz Kızı ve Sis

Masal anlatmak ve masal anlatıcılığı atölyesi düzenlemek için geçtiğimiz hafta Ankara’daydım. Ankara Devlet Tiyatrosu’nda Susan Hi...