2 Mart 2015 Pazartesi

Düş Zamanı Çantaları


Yeni bir heyecan bu bendeki...
Bir gün kitap kulübünden arkadaşım Gülnur hepimize hediye olarak bez çantalar getirdi. İsterseniz siz boyayın isterseniz çocuklarınızla aktivite yapın diye. Ben de düş zamanı ağaçlarımdan çizdim çantaya. Çevremdeki herkes çok beğendi (sağolsunlar) Ben de acaba dedim bir kaç çanta daha mı boyasam, Gülnur'dan rica ettim, o da eşine söyledi, kırmadılar beni biraz daha çanta yaptılar benim için ve ben onları boyamaya başladım veee duramıyorum. Şimdiden bir sürü siparişim oldu bile. Çizmek çok eğlenceli, çanta boyamak daha bir eğlenceli ve onları birilerinin beğenmesi, omuzlarına asması daha daha bir güzel.

 O yüzden eğer siz de Düş Zamanı Çantalarından istiyorsanız akdenizsila@gmail.com 'a mail atabilirsiniz, bilgi alabilirsiniz. Çok yakında blogda bir düzenleme yapıp çantaların fotoğraflarını da koyacağım. Şimdilik bunları koyabildim.





2 yorum:

Siyahlı Kadın, Deniz Kızı ve Sis

Masal anlatmak ve masal anlatıcılığı atölyesi düzenlemek için geçtiğimiz hafta Ankara’daydım. Ankara Devlet Tiyatrosu’nda Susan Hi...