30 Aralık 2016 Cuma

Masal ve Hikaye Kitaplarım

Geçtiğimiz günlerde İnstagram'da Kumkurdu kitabından bir bölüm paylaşmıştım. O paylaşımımdan sonra bir kaç arkadaşım Asya Mavi'ye okuduğum kitapları ve kendi masal kitaplarımı merak ettiklerini söylediler. Ben de üşenmedim kitaplığımdan en sevdiklerimi topladım kucağıma yatağa yığdım. Şimdi de onları teker teker yazacağım. Kendi okuduğum masal kitaplarının büyük kısmını kütüphaneden temin ediyorum. Mitoloji ve masal kitapları oluyor onlar ancak iade ettiğim için isimlerini şimdi sizlerle paylaşamayacağım. Bu paylaştıklarım benim kitaplığımda olup da özellikle çok sevdiklerim. Sizin de sevdiğiniz masal kitapları varsa yorum kısmına eklerseniz çok sevinirim. Burada güzel bir paylaşım başlatmış oluruz. Hepimize keyifli okumalarla geçen güzel bir yıl olsun.






Benim Masal Kitaplarım

1) Hortlağın 25 Öyküsü - İmge Kitabevi
2)En Güzel Macar Masalları - Nesin Yayınevi
3)Efsunlu Hayvan Masalları - İtalo Calvino - YKY
4)Büyülü Kuş - İtalo Calvino - YKY
5)Türk Masalları - Naki Tezel - T.C. Kültür Bakanlığı
6)Dilenci Kral ve Mutluluğun Sırrı - Joel Ben Izzy - Koridor
7)Rus Yazarlardan Masallar ve Şiirler - YKY
8)Ermeni Masalları - Pencere Yayınları
9)Zaman Zaman İçinde- Pertev Naili Boratav - RK


Asya Mavi'nin Hikaye Kitapları

1) Kumkurdu - Asa Lind - Pegasus
2)Daha Fazla Kumkurdu - Asa Lind - Pegasus
3) Daha  Da Fazla Kumkurdu- Asa Lind - Pegasus
4) Sakar Cadı Vini'nin Dinazoru - Valerie Thomas ve Korkly Paul - Türkiye İş Bankası Yayınları
5)Sakar Cadı Vini Uzayda - Valerie Thomas ve Korkly Paul - Türkiye İş Bankası Yayınları
6)Sakar Cadı Vini'nin Kış Macerası - Valerie Thomas ve Korkly Paul - Türkiye İş Bankası Yayınları
7)Sakar Cadı Vini'nin Doğumgünü - Valerie Thomas ve Korkly Paul - Türkiye İş Bankası Yayınları
8)Frederick - Leo Lionni - Elma Çocuk
9)Binbir Oyun - Henri Tullet - Timaş
10)Şuşu ve Üçtekeri - Yıldıray Karakiya, Başak Günaçan - Redhouse Kidz
11)Şuşu, Can ve Dörtteker-  Yıldıray Karakiya, Başak Günaçan - Redhouse Kidz
12)Gergedanlar Krep Yemez - Anna Kemp & Sara Ogilvie - Pearson
13) Başka Bir Anne - Sandra Albulrek , Sebban Leyla Navaro- Can Çocuk
14)Masal Battaniyesi - Ferida Wolff, Harriet May Savitz - Nesin Yayınevi
15)Koş Balkabağım Koş - Eva Mejuto , Andre Letria - Redhouse Kidz
16)Bütün Gün Esneyen Prenses - Carmen Gil, Elena Odrizola - Redhouse Kidz
17)Kütüphanedeki Aslan - Michelle Knudsen - Tudem
18)Mutlu Suaygırı - Richard Edwards ve Carol Liddiment - Türkiye İş Bankası Yayınları
19)Picasso ve At Kuyruğu Saçlı Kız - Laurence Anholt - Pearson

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siyahlı Kadın, Deniz Kızı ve Sis

Masal anlatmak ve masal anlatıcılığı atölyesi düzenlemek için geçtiğimiz hafta Ankara’daydım. Ankara Devlet Tiyatrosu’nda Susan Hi...